روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر
تقدیر از مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان در هفته ارتباطات
....
مدیران سلامت شبکه و بیمارستان بمناسبت فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات با اهدای لوح از زحمات مسئول روابط عمومی این اداره تقدیر کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، مهندس «هادی اکبری» رییس بیمارستان همراه با مدیر بیمارستان و معاون و مسوول ستاد شبکه بهداشت با اهدای لوح تقدیر به مسوول روابط عمومی شبکه از تلاش ها و زحمات او تقدیر کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
حمیده نوری مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر نیز، با اشاره به گستره خدمات و تنوع فعالیتهای بیمارستان و ارتباط خوب و مناسب با رسانه ها خواستار بهره گیری بخشهای مختلف از این امکان جهت تشریح خدمات خود و اعلام نیازها به مردم شد و خاطرنشان کرد ما با تقویت روابط عمومی هم می توانیم دغدغه ها و نیازهای جامعه هدف را مطلع شویم و هم خدمات خود را به اطلاع مردم برسانیم و این پل ارتباطی را باید تقویت ، تجهیز و حمایت کرد.
در ادامه با اهدای لوح سپاس به مسوول روابط عمومی از زحمات شان در این واحد قدردانی شد./س.رضایی
پایان خبر
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، مهندس «هادی اکبری» رییس بیمارستان همراه با مدیر بیمارستان و معاون و مسوول ستاد شبکه بهداشت با اهدای لوح تقدیر به مسوول روابط عمومی شبکه از تلاش ها و زحمات او تقدیر کردند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهر، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
حمیده نوری مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهر نیز، با اشاره به گستره خدمات و تنوع فعالیتهای بیمارستان و ارتباط خوب و مناسب با رسانه ها خواستار بهره گیری بخشهای مختلف از این امکان جهت تشریح خدمات خود و اعلام نیازها به مردم شد و خاطرنشان کرد ما با تقویت روابط عمومی هم می توانیم دغدغه ها و نیازهای جامعه هدف را مطلع شویم و هم خدمات خود را به اطلاع مردم برسانیم و این پل ارتباطی را باید تقویت ، تجهیز و حمایت کرد.
در ادامه با اهدای لوح سپاس به مسوول روابط عمومی از زحمات شان در این واحد قدردانی شد./س.رضایی
پایان خبر
نظر دهید