pashokh.jpg
تعریف
پاسخگویی به درخواست احقاق حق شهروندان از نقص یا نقص قوانین ومقررات و عدم اجرای ضوابط در مقایسه با استانداردهای خدمات عمومی .
اهداف
1- توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت ارباب رجوع
2-
ارتقاء سطح رضایت مندی ارباب رجوع و کارکنان
3-
ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدهای تابعه به شکایات ارباب رجوع و کارکنان .
4-
شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات .
5-
بازنگری مقررات و ضوابط اجرای در واحدهای تابعه با مطالعه و تحقیق ودر خصوص شکایات واصله.
6-
کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدهای تابعه
وظایف واحد پاسخگویی به شکایات
 
-          دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین ) از واحدها و کارکنان
-          بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
-            پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان
-           پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ
   به شاکیان
-           جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای واحد بازرسی و پاسخگویی استان به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد .
-           پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1393-3-18 11:32        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ